måndag 2 februari 2009

Tjena mors!




hej alla goa läsare:D
Hur är de? Här e de bara fintfint, jag har nyss kommit hem från skolan. varit heelt okej, förutom att på sista lektionen var jag så trött, och på biologin med:/
Imorse startade min dag ur dåligt.
jag kom till skolan, gick runt där, skulle g in i skåpsrummet och hämta böckerna, så jag sätter mig ner på marken- jag har underskåp- och ska låsa upp de, när jag får en smäll i huvudet.
jag fick as ont, och huvudet bara bulltade. Den personen som har skåpet över mig smällde upp sin skåpsdörr rätt i pannan på mig inte med mening- HOPPAS JAG!-.
Jag fick en bula i fejjan och hela morgonen hade jag en röd bula, som Fanny sa: de ser ut som om du har blivit träffad av en hårs tennis boll...
AJ! Gör fortfarande lite ont.
När den personen får underskåp, dåå *PIIIIIP* ska den få!;)
Annars rätt okej:D hahahaha.
Ha en underbar kväll!/ Kram My
p.s. imorgon ska jag simma:/ BLÄÄ!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

DETTA ÄR EN VARNING! OM DU INTE TAR BORT BILDERNA BLIR DE EN STOOOR HÄMND OCH DU KOMMER ATT ÅNGRA DIG SÅÅÅÅ MYCKET!

Lotta sa...

Vilken duming som slog skåpet i huvudet på dig.....Gunnar underar om skåpet höll.....hihi.....