söndag 1 februari 2009

Hej:D

Lotta:D Hon och jag tog kort på varandra samtidigt:D
Tuuvan:D



Emelie:D erkänn sööt<3
jag o Fanny, emelie hade kul:D
Vi gjorde inte s mkt, utan mest skojade.
Lagt in lite bilder på fotobloggen nu, sen i eftermiddags.
Jag, mamma, Lina, Lotta, Anders, och barnen var nere vid sjön. Verkligen jätte fint där nere idag.
Och vet ni?
Anders fixade min mobil nu med, så de e inget knas nu längre.
Nu är de dusch time, och sen så håller mamma på med maten. Kanske måste göra lite grann till föredraget ikväll med, bara öva en liten stund, och måste packa idrottsväskan.
Ja just de:D Fick chinosen igår, kanske slänger in en bild på de? Om ni vill:D Beiga blev de, måste säga att dom verkligen är snygga:D
Ajja, vi får se:D Har dom imorgon iallafall!

Hejdå! My





2 kommentarer:

emelies blogg sa...

hata bilden! -.-
älska chinos <3

Lotta sa...

Usch....var du tvungen att lägga ut det kortet på mig.....fast lite kul var det ju:)