torsdag 12 februari 2009

tråkigt.

Hej, en liten grej, ni behöver absolut inte läsa denna, men jag har bara sååå tråkigt, så jag gör en liten "frågesport" som jag gjorde för ett tag sen xD

OM DIG:

Fullständiga namn. My magnusson
Ålder. 13- snart 14:D
Bor. Liten tråkig by
Hårfärg. Brunt
Längd. För kort, hahaha:)
Vikt. haha,dee tänker jag INTE skriva i bloggen:D

FAVORIT:

Färg. jag har många olika favorit färger, de beror nog på hur jag klär mig med, jag klär mig efter mitt humör.
Djur. Många, men hund, och katt, sen gillar jag ju typ, delfiner. Dom är såå söta:D
insturment. Piano är fint, men gitarr låter också bra.
Artist. Jag har ingen favorit artist direkt, de är många som är bra.
Film. Samma här, jag gillar många filmer, typ... He´s the girl och Step up 2 är också bra.
Låt. jag har fastnat för en låt som heter: THE BOY DOES NOTHING
Fotbollsspelare. Svensk eller alla? svensk måste jag ju säga.. eh, Zlatan är la rätt bra, Annars är väl David Beckham rätt snygg^^
Golfspelare. Kollar inte på sånt, men ....Tiger Woods :o ? xD
Handbollsspelare. Kan ingen, utom, vad heter han . Stellan, Staffan?
Bok. Många, bra. Men den bästa just nu är "Om jag kunde drömma"


ANTINGEN ELLER:

Hund eller katt. Både och.
Pizza eller tacos. Pizza tror jag.
Svart eller vit. Som sagt beror ju på vilket humör, men oftast är de nog svart.
Fotboll eller basket. FOTBOLL helt klart!
Elvis eller brolle. Hahhaahha, eeh. Aa jag var ju inte ens på tänkt när Elvis Levde men jag har ju hört hans låtar så de blir nog Elvis :D
Bilddagboken eller Lunarstorm. Bilddagboken. Lunar suger!
Stjärnor på is eller Let´s dance Öhm ... inget är ju jätte skojj och kolla på men, Let´s dance är nog bättre .
Tv eller dator. Både och!


FAMILJ:

Är dina föräldrar gifta. inte med varandra, pappa är gift.
Syskon. Halv, men två av dom är som mina riktiga syskon. Dom jag umgås med:D
Stora eller små. Va? Stora tror jag, eller va? Ja stora systrar är dom!
Djur. Jaa:D Två feta katter och en "dum i bollen" hund.




Hahha, den var lite rolig och svara på:D
Nu ska jag äta lite frukost och kolla på skit program på TV:n.
Detta lovet har jag nästan varit helt isolerad och vilat ut, de känns underbart:D
Kram my

Inga kommentarer: