söndag 8 februari 2009

en låååång svordoms ramsa!

hej!
jag har läst ut min bok nu, den tog tre dagar och har 442 sidor för att vara exakt.
och HERREGUD!
jag kan inte beskriva den, så otroligt...
UNDERBAR!
Världens bästa bok jag någonsin läst!
Jag började nästan gråta när den var slut tidigare i eftermiddags. Kvart i ett slog jag igen boken, för gott!
NEJ! absolut inte för gott!
JAG ÄLSKAR DEN!
Jag satt inne i mitt rum hela kvällen igår och läste, till kl två i natt.
Kunde inte slita mig.
Men tillslut la jag den ifrån mig, och somnade.

Den handlar om en tjej-Bella- som blir kär i en kille- Edward-(som är en vampyr)
deras kärlek är ju omöjlig eftersom ja....han är ju en vampyr, men inte en ond. Farlig, men inte ond.
Dom är verkligen djupt förälskade och kunde inte vara ifrån varandra.
hela tiden, kändes de som om jag var Bella! Jag var INTE My, utan bella som var kär i Edward.
Ärligt talat kändes de som om jag var kär i honom med.:P

boken var slut svor jag en låång svordomsramsa- inte högt-för mig själv.
Mamma var så gullig och gav mig mat inne i mitt rum och sånt så jag fick vara för mig själv och läsa!.

de finns två böcker till i samma serie.
1.Om jag kunde drömma- den som jag läste.
2. När jag hör din röst.
3.Ljudet av ditt hjärta.

Jag har inga pengar att köpa 2an för , men snälla underbara mamma köper den åt mig, om jag städar hela lägenhten nu på sportlovet när mamma jobbar och inte har ngn lunch!.

TACK!
hehe, ni tycker väll att jag är helt dum i huvudet som tycker att en bok om vampyrer är bra.
Men den är inte bara bra, man känners sig som sagt, som huvudrollen och märker inte att tiden bara rinner iväg!
Kram My

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad kul när man hittar en sån bra bok.....Finns inte den andra boken och låna på bibblan??

emelies blogg sa...

"han är farlig, men inte dum" HAAHA kul komentar