onsdag 11 februari 2009

tjena.

hur e de? själv är jag rätt trött.
Vakndade tidigt idag med...:(
Men jag gick upp till affären och köpte en "lyx" frukost, haha.
Den bestod av ljust bröd, salami, min favorit juice och en "muffins".
Idag blir de lite clening up här hemma, disk, hänga tvätt, dammsuga och tvätta glovet.:(
Menmen, de måste jag göra om jag ska få boken, utav mamma.:)
Jag kollade runt på youtube igår på TRAILERS, jag såg den där...vad heter den?
"Bed times story"- verkar vara en rolig film, har ni sätt den?
Den handlar om en kille som ska passa sin systers barn, och s berättar han nattsagor. Dagen efter blir dom verklighet.
Te x en kväll berättade dom ngt om att de skulle regna tuggummin.
Vad hände nästa dag?
Jo, de regnade tuggummin!

Nu ska jag ner till den tråkiga tvättstugan och hänga tvätten så de blir gjort.
hejdå, Kram /My

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det är bra att mamma sätter lite fart på dig så du inte ligger och slappar hela dagarna....när du är klar med städningen hemma hos er är du jättevälkommen hit. Damsugaren står i städskrubben och tvätten ska tvättas i 40 grader.....hihihi.....

Lena50 sa...

Ja, du är så duktig, min lilla Mysan.....gulle dig :)
skönt, när man jobbar så länge, att inte behöva dammsuga och sånt....men så får du ju din älsklingsbok oxå....