lördag 14 februari 2009

Top i 5

Heej på er.
Vet ni? Jag tänkte lägga in en rolig grej.
Top i fem på:
Musik
Böcker
Filmer
Saker
TV- serier
Sånt här gillar jag så nu börjar jag:D

TOP I 5 I... MUSIK.

Nummer:

1. The boy does nothing
2.Britney spears- kill the lights
3. Britney spears- Rock me in
4. Takida- Handlake Village
5. Linkin Park- Leave out all the rest


TOP I 5 I.....BÖCKER.

Nummer:

1.Om jag kunde drömma/ när jag hör din röst
2. Som jag vill vara
3.God natt mister Tom
4.Kär och galen
5.Livet på en kylskåps dörr.


TOP I 5 I ..... FILMER


Nummer:

1.He´s the girl
2. Step up 2.
3.mamma mia
4. get smart
5.Bring it on- in it to win it.

TOP I 3 I.....TV- SERIER


Nummer:

1. Andra avenyn
2. Grey´s anatomy
3. Top model



TOP I 5 I....SAKER.

Nummer:

1. Mobilen
2.Kameran
3.Digitala fotoram
4. Mina Böcker.
5. Mina filmer


Jag gillar att göra sånna här grejer. Gör gärna ni sådana här ni med.
Kul o veta:)

Ha en skön kväll, och nu ska MÅNS gå vidare i melodifestivalen.
Du gillar väll honom med Gunnar?:)- lotta hälsa de till honom:D
Kram My

1 kommentar:

Lotta sa...

För det första....kul att du har med fotoramen på plats 3.....det blir vi glada för...

Och en hälsning från Gunnar:
Ja jag tycker han är en fin kille:)

Han tycker faktistk (kors i taket) att han är bra!!