måndag 24 november 2008

Varför går det så fort?


Tjena:D
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg. Har ju varit så dålig med uppdateringen.
Men det ska jag ta igen nu:)
Vad har ni gjort i helgen?
Jag har sovit över med emelie, (as skojj)
varit på Anders fest ( var också väldigt roligt)
sen söndagen ägnade jag åt att möbelera om mitt rum och städa, så nu e det klart så jag slipper göra det i helgen så jag kan bara SLAPPA medan mamma och säkert de flesta av er adventstädar:D

HAHA!
Jaa, nu e det snart jul igen. Gött eller? Just nu är det så mysigt med mörkret och snön.
eller hur. Nu är det bara att börja räkna ner.
29 dagar kvar, imorgon 28..sen 27... aa ni fattar:D
Ajja, nu ska jag draa:D

/Kraam My<3>

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

ååh inte långt kvar! :D

Lena50 sa...

Men lilla My, nog hjälper du väl din lilla mamma med adventstädningen ;) du fick ju Chick av mig idag och allting!!!! ELLER?????

Lotta sa...

Visst är det bara såååå kul att det snart är jul!!! Längtar som en tok:)