onsdag 26 november 2008

Onsdag...

Fanny,Madelen och Rebecca!:)
Hoooola!
what´s up?
Jag måste nog snart göra matte.
Jag har gjort klart min läxa men har inte gjort alla sidor.
Vet ni vad vi gjorde på MATOMILJÖN idag?
Lussebullar:D Jag o Madde blev klara först. Och våra va as goá :D
Säkert de andra meed:)
Imorgon har vi en roliga dag, alltså roliga lektioner.
Idrott, och SO är nog roligast . Vi har ju bäääst lärare med:D
Och gissa vad vi ska göra på idrotten? Fyspass:P
Oh, btw, vet ni? Vi såg våra SO pjäser igår( läraren spelade in dom)
Herreguud vad pinsamt det var när vi kom till våran pjäs. Haha!
Dagen idag var ju också vääldigt skojj, alltid roligt med kompisarna i skolan:D
Men blev lite besviken när jag vaknade och kikade ut och all snö var putsväck:/ Trååkigt. Nu när det äntligen hade kommit lite snö...
Menmen!
Ha det bäst/Kraam MY

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja visst är det tråkigt att den lilla snön är borta.....Jag ville ju haft MER istället:)
Lycka till med fyspasset imorgon....vill INTE byta med dig, även om jag kommer att ha en GRYMT tråkig dag imorgon. Som vanligt på det skitstället!!
Kram

emelies blogg sa...

HATA SO :/