fredag 28 november 2008

Rösta på Robiiiiin:D

Hola amiigos:D ( hoppas de flesta vet vad amigos betyder?!:)
Nu ska jag säga de med en gång så jag inte glömmer de:
RÖSTA PÅ >>>> ROBIN B IKVÄÄLL!
Ja, nu e de sagt.
Vad ska ni göra annars utom idol?
Jag ska la ta över datorn;P haha
Hur har eran dag varit? Bra? okej:D
Min har också varit super, jätte skojj i skolan, med alla kompisar o så:D
plus att de nu är helg med:D
Vet ni vad jag ska äta ikväll? MALTESERS:D
ovanligt? Nae inte så!
Sen imorgon ska Tindra sova över här så det kanske blir lite godis då med?:D haha
ska verkligen bli skoj, eftersom det bli föräldrar fritt med, mamma ska bort:D
Ha en sköön freda! Kraam

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, det klart vi ska rösta på Johan.....näääää....ROBIN menar jag ju:)
Ja, annars händer det ju inget speciellt här....som vanligt....:)