torsdag 20 november 2008

Oj?!

Oj,oj,oj..... det var ett tag sen jag skrev här... jag har ju inget skojj o skriva om.
Men nu har jag nog det:D
Vad har hänt sen jag skrev här sist?
INTE MYCKET!
-matte prov
-hemma igår för ryggen
-skola idag;D
Men dagen idag var AS KUL:D
Vi spelade upp SO-pjäser. Min grupp spelade om Josef och hans bröder, en grupp om skapelsen och den andra om eh.. ahh kommer inte på vad den hette , men ngt om MOHAMMED var det nog:D
Iallafall våran lärare spelade in allt och det var så himla skojj, våran grupp ägde:D
Alla andra var såklart jätte roliga med:D

Idrotten var ju så himla skoj med, volleybollen och fyspass e roligt, men jobbigt...:P

Vad händer i helgen då?
Jag ska sova över med emelie imorgon. Här tror jag.
Sen lördag, ska vi till Lina o Anders .
Anders fyller år så vi ska dit o fiira:D

vet ni vad jag mer har fått nu den senaste tiden?
Sims:) så jag har spelat de rätt mkt nu.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ha de gött:D /Kraam MY

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

du och jag ska lira sims :D;)

Lotta sa...

Åh, äntligen sims va??? Det har du längtat efter va:)