söndag 16 november 2008

Hej igen:)


Hej!

What´s up?
everything is fine here:D
Vi har städat litegrann idag.:P
Annars händer inte så mkt just nu.
Idag är det "hello, matte-repetions-svååååååååår-uppgifters-dagen" som gäller en stund här hemma.
jag har redan gjort alla matte repetionsuppgifter men jag tänkter göra om dom, eller iallafall vissa tal.
Matte provet är redan imorgon så...ush!
Jag fattar inte geometri. Är jätte dålig på det...
Men jag ska såklart göra mitt bästa!
Vet ni vad jag gjorde i helgen?
Jag sov över med Madde, Rebecca och Fanny.
Det var AS KUL:D
Vi gjorde inte så mkt, satt o hejade på Robin B och Alice på Idol. Gick ut o gick sent på kvällen och skojjade bara.
Och vi tuperade Rebeccas hår med:D
Jag hade jätte kul:)
Nu ska jag duscha och sen matte/ biologi!
Ha det gött:D Hejdå

2 kommentarer:

Lotta sa...

VA, fattar du inte geometri?? Sopa!!!HEHEHEHEHEHEEH.....Jag vet inte ens vad du snackar om....hihihihihihihihihihi

emelies blogg sa...

mohaha tuff bild :D