lördag 13 september 2008

The smile on your face....


Gud, jag har fastnat för en låt som verkligen är jättejättejättebra!


when you say nothing at all- Ronan Keating--->http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q


Lyssna på den alltså! Ni har nog hört den innan, men den e ju bara såå braa!


Jag kom nyss hen från Emelie, eller rättare sagt jag o hon har varit ute med Hundarna.

Vi har ju sovit över, och vi hade jätte kul, tkr jag iallfall:D

Vi skojade, kollade på film och satt vid datorn. xD

Ikväll ska vi till klubbstugan för Lina fyller år.Så vi ska fira henne, det ska bli roligt.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musiken och snart hoppa in i duschen. Ha en bra dag.



2 kommentarer:

emelies blogg sa...

och vem var det som fick dig att lyssna på den låten? ;)

Lotta sa...

Japp, den är grymt bra den låten....Håller med:)