torsdag 11 september 2008

Min mobiil:/

Min mobil funkar inte just nu, jag kan inte skicka sms, men jag kan ta emot. Så emelie om du inte fick mitt sms:
Nej det gör jag inte, hur så?

Vi hade en jätte bra dag iskolan idag, och rolig. Min kompis är rätt rolig.
Vi hade SO och alla fick ett land som va ska ta reda på så mkt vi kan om. Jag hon och några till fick Canada så vi satte igång med att läsa och helt plötsligt:

Kompis: Jaha... i vilket land ligger Canada i då?
Jag: *ironisk min* haha, fråga läraren du!
Kompis: I vilket land ligger canada?
Alla: HAHAHAAHAHA!

Fattar ni? Jag e inte så bra på monologer:P

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Tråkigt med mobilen!! Den är ju inte alls gammal!!

Lotta sa...

Vadå??? Vilket land ligger canada i då?? Fattar nada....HAHAAHAHAHAHAAHAH

Tråkigt med mobilen, det måste ju gå på garantin...

emelies blogg sa...

hahahaha puckat! :D