måndag 8 september 2008

Förskyld.

Ush, hosta och snuva har jag fått nu. Hehe, även om jag trodde jag var bättre igår då värken i halsen hade gått bort.
Jag /min klass fick tillbax våra prov idag:D
38/39, riktigt nöjd faktiskt, där ser ni, allt "seterra" spelande funkade väl.
Så bara för att jag var så duktigt (:P) så fick jag ett par jeans och en snygg tröja av mamma som jag ska kanske ha imorgon, men jag e kanske tvungen att sy upp dom. Men om jag kan ska jag ha dom imorgon till skolfotot.
Men nu ska jag snabbt springa upp till affären med för att köpa nässpray, medan min mackaronervatten kokar.

Ja just de, det blir inget sminkpartt ikväll. Så ikväll ska jag städa mitt rum antagligen sa mamma:/ Haha

Ha de gött,

/My

1 kommentar:

kramiz Lina!! sa...

Oj bara ett fel!!! Bra jobbat syrran!!!