tisdag 9 september 2008

Dåligt med inlägg


förlåt för det otroligt dåliga uppdateringen, men rent ut sagt har jag inte ngt o skriva till er men jag känner att jag bill skriva ett ändå:P

Hur har ni det i mörkret? Visst är det mysigt nu när mörkeret börjar komma? Right? Älskar det, förutom på kvällen när jag ska ut med Harry. Är lite mörkrädd när jag går förbi affären, men jag har ju min lilla vakthund (!HAHA!) som ni ser på bilden. Jag har en sööt vakt hund, som vill förbi staketet när jag var på andra sidan. Cute!
mammas kamera har nog pajjat så de går inte att ladda över bilder från den. Så nu har hon lånat min.
konstigt att den pajjade bara så.
Jag råkade riva ner den häromdagen men den landade på min fot.! Ajj!!!!
Jag har ett rött märke från det:/ Haha.
Men som ni ser har jag inget att skriva mer nu så nu ska jag lägga av.
ha det så bra ! /PussMy

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

gör ngt sjukt så att du får ngt att skriva om :P

Lotta sa...

Så det är alltså DU som har pajat mammas kamera...Hmmm....schysst....:)