söndag 8 juni 2008

Vatten krig..:/

Tja!
Hur är det med er?
Här e det fint!
det var hö köring hos Lotta o Gunnar idag, hela Familjen var där, och Emelie.
Det var jätte kul:)
Och vi hade vatten krig, det var så att jag fick tag i en vatten pistol och Tindra med:) Bara för det så skvätte vi ner Emelie, och sen fick Emelie tag i en liten vatten kanna och hällde vatten över mig o Knuffade mig i poolen( hon påstod att jag hade gjort det med henne med, men,....det e ju inte sant... eller?! haha)
Okejj kanske lite...att jag knuffade i henne men... haha,
ja vi blev iallafall helt dyngesura båda två så vi fick ta av oss till underkläder och satt o fikade i dom...
kanske lite blottande men... det var ju bara tjejer där :)
Sen fick vi låna en tröja utav lotta:)
TACK:)
Haha;P Ja och så bertämmde vi oss för att sova över på Onsdag och, åka till Gekås på torsdag med Mami!

Nu ska jag nog gå, ska rensa min väska!!

Ses, Pusspuss


1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, nog var ni blöta alltid:) Kul att leka ibland va?? Tack för hjälpen idag med.