tisdag 10 juni 2008

Dagen innan...

Guten tag!

Dagen innan skolavslutingen, sen slipper vi denna skolan:) Jätte skönt, men ändå så kommer man nog sakna det lite grann. Iallafall klassen...
Brännbolls matchen idag gick.. ja gissa?!
Vi vann.. såklart! (bilder på hur vi såg ut kommer senare)
Vi vann med 87-63! Lärarna var tomtar, vi var Cheerlieaders, men vi såg inte ut som det vi såg ut som... ja jag vet inte ! Haha...
Och det var så kul för när lärana kom utspringade "buade" alla och när vi kom utspringades ut den stora éntren, skrek alla av "glädje" (vad ska man säga?)
Dom hejade ju såklart på oss:) Hihi!
Sen när vi 6:or skulle slå, så skrek alla:
My, My, My, My, My. Eller:
Madde, Madde,Madde, Madde, Madde.
Eller vem det nu än var som slog:)
Jag fick till några skott, och en lyra(och nästan en enhandslyra) Men tappade den.
kanske inte de bästa men ganska bra för att vara jag( jag suger på brännbboll)
Sen var det autografer, alla ville ha en:) Såå himla kul det var!
Robin ska köpa Rosor till Lärarna idag med, Det blir han, Jag, ida, fanny och Madde som ska betala o ge dom...
Nu har jag inget mer o skriva, ¨
Hejdå Puss!

P.S. som ajg sa innan bilder kommer senare!

Inga kommentarer: