onsdag 11 juni 2008

Skol avslutingen:)

Här kommer bilderna från skolavslutingen!
Ja nu blev det lite fel här men efter kyrkan gick vi ut o hade tårt kalas, Mums vilka goda tårtor!
Om ni nu tittar på denna bild så ser vi i 6:an ganska roliga ut! Om du tittar på mig i första bilden ser ajg sådär ut, Och om du Kollar på Malte( killen i vitt längst ut) så äter han en tårta...
Haha, men om ni nu kollar på mig på denna bild ser jag och robin sjuka ut, vi kollar på varranda bakom Madde, och om ni kollar på Malte så ser ni att han inte har ngt tårtbit kvar, att den ligger på marken, (Ida hade knuffat honom så att han tappade den) och kolla in hans min! HAHA

Jaha, om ni nu ser, så lassar pappa in tårta och mitt ansikts uttryck ser ju jätte konstigt ut" men vaf*n, ska han bara lassa in en massa tårta!?, jag då?"
Jag o Madde slutar skolan:) Men stackars Emma med grönklänning, får stanna kvar!
Bla, bla,bla, nu har vi sjungt färdigt och här bär Malte ut Fanan
På väg ut P.S. Ser inte jag o Karl ditklippta ut?
Sista året tsm, Kommer sakna er! (kanske inte dig madde vi ska ju gå i samma klass:)

jag och tindra!

1 kommentar:

Lena50 sa...

Ni är så fina allihop, en sånt härligt gäng ni var...man blir lite tårögd, men samtidigt ger det ju en massa fina minnen från skolan, med såna skolkamrater. En fin examen var det :) Jag hoppas alla kommer att trivas på Moga!!!