torsdag 12 juni 2008

Ullared:)

Hallooo!
Ullared idag med Emelie och Mamii!
jag köpte lite kul grejjooor!
Har tagit kort men det får ni se imorgon :)
men jag kan säga;)
En Pros tröja
Hairspray filmen
En fin tavla(ska sätta in kort på mina vänner)
Tre par skor, två ballerina, röda och svart(likadna) och ett par gröna foppatofflor.
Ett gul somrigt linne:)
Armband
Ja underkläder och tråkiga sminborttagnings.m. och ansiktsvatten... Boring!
Eller jo, två par super fina sommar nagelack!
Pyjamas
Men som sagt korten får ni se i morgon:)
sen fick jag FRIDA med utav mamii idag, (DANKE)
Emelie köpte lite småttogott med.
Imorgon ska jag vara med Fanny, ska bli kul, men vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Emelie sov ju över från igår tillsidag! Vi hade jätte kul o spelade in en massa med hennes kamera och snackade en mamma skiit!
och vi försökte gå ut o ragga killar( haha, finns ju gått om dom i denna fina lilla byn) men vi kom intelika fort som vi gick ut, dom (förlåt) jävla knotten åt ju upp oss! Ush! Nu kommer dom igen! HATAR dom.
Nu ska jag hitta på ngt annat, men vet inte vad! Hihi
Lycka till imorgon (Fredag den 13!) MOHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hejdå Puss

Inga kommentarer: