måndag 2 juni 2008

Bada!

Hellu sunshines!

Gud vad varmt det är alltså, det varmaste idag(som jag såg) var 36.9 grader, altså fatta vad varmt:)
Badat två ggr idag:) vattnet är helt underbart.
först var vi nere på idrotten o badade o Malte hade en av mina bikiniöverdelar så han var ju riktigt"Good looking"(alltså jag hade två med mig, jag hade en på mig med :P)
Och sen var jag o Fanny en stund idag, när vi är brukar vi göra lite läxor, men inte nu!
Helt läxfriii!
Våran sista läxa var liksom förra veckan så nu slipper man tänka på det, ett tag framöver:p
Somsagt, jag o Fanny var ju och vi kände att vi ville ner o bada igen så vi drog ner eftermiddags.
Lika varmt då om inte varmare...
Nä, ska väl dra mig mot den lockande sängen snart o kolla på TV och gå ut med "illa H"

Ha det Gött!

Puss o Kraam <3

Inga kommentarer: