fredag 6 juni 2008

HOT :)

Tjena!

Varmt idag?, Jaa, ganska...:)
Vi var ju hos Lina innan, o mamma (men mest Lina ) Scrappade ett kort till Eva-lena.
Dom ska ju dit imorgn Eva-lena fyller år!
Vad ska jag göra då? hehe
och medan de satt ute o gjorde det kortet satt jag o solade en bit bort, och somnade till kanske en liten stund..
Sen senare på eftermiddagen åkte vi ner till stranden med Lotta, Tindra Tuva och Lina, mamma var med också.
Och det var varmt i vattnet, jätte kul.
Och så klart solade jag en stund där med.:P
Vi fikade lite gott där med, bulle o kaka.

Söndag ska vi köra hö, det har man ju längtat efter, det är så kul att köra hö.
men det blir nog inte så mkt hö i år, men ngt blir det ju :D

Har ni sätt att jag har bytt "mall"?
Blev det bättre eller ska jag ha kvar den rosa? Vet inte riktigt själv, ni får ge förslag...

Nu ropar mami på mig, ska väl skära grönsaker till Pita bröd;) JUMMIE!

Puss

Inga kommentarer: