torsdag 5 juni 2008

Hej igen:)


Heej!


Vet ni? Innan idag i skolan så fick alla 6:or ett band var.
Gissa vad det var? Jo, det var när jag var liten. Jag säger så här på bandet:
My, 2 September 2003. Alltså gick jag i 2:an och så läste jag en lite berättelse.
Sen säger jag:
My, 25 Maj 2004 - då var jag 9.år och gick i 3:an och så läste jag en berättelse till.. haha, man låter ju lite divig och inte som en bonne som mamma :P
Jag hade bråttom med, eller inte när jag gick i 2:an då var det lite osäkert att läsa men i 3:an så skyndade jag på som bara den, men ni känner ju mig:) alltid bråttom:)
Hejsveejs!

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Det var ett kul band...roligt minne :)bråttom hade du...du kör alltid 110 genom livet...hehhe

kramiz Lina!! sa...

Vad duktig du är o skriva i din blogg... kul att läsa!! Du är så snäll med som går ut med Lakris!!!