torsdag 22 maj 2008

Torsdag!


Joggade idag igen, gud vad skönt det är när man har fått in rymten, men det är ännu skönare sen efteråt när man har duschat och när man känner lite i benen att man har anstängt dom.
Men idag joggade vi (Madde var med) inte så långt som igår, + att jag ska på sminkparty om en timma med så... Jag var tvungen o vara klar men jag skulle nog hinna ändå...Ajja what ever, nu e det försent, imorgon hinner jag inte jogga... Tindra kommer och det blir ju motion på ett sätt, hon är aldrig still så om väder tillåter ska vi kanske vandra ner till lekplatsen, får la se vad hon känner för med.
Jag skulle ju kunna ut sen efter när Tindra lagt sig?! Tror jag ska det! Men vi joggade runt Bredgården i skolan idag, lite jobbigare än sen efter skolan, vetinte varför, kanske för att man vill hänga med i de andras tempo.Men på slutet saktade jag ner i min egna takt. Men så ska det bli kul nu ikväll med, ska på sminkparty hos Taina, kul:)
Nu ska jag nog sätta mig o zappa framför TV:n eller ngt.
PussPuss <3

Inga kommentarer: