måndag 19 maj 2008

Måndag


varför går helgen så fort?
Fredagen gick fort när vi höll i discot, Lördag så var jag med Emelie o Jennifer, o den dagen gick verkligen fort. Söndag, ja det vet ju alla som scrappar att när man sitter där o grejar går det otroligt fort, men sen när man kommer till en vanlig Måndag o hela veckan över huvudtagen så går det otroligt långsamt. Usch...
Men på onsdag gäller det, vi ska till moga och hälsa på, laddar som bara den för att inte skämma ut mig redan då, typ trilla eller ngt (dom flesta som känner mig vet att jag e ganska klumpig i skolan o trillar ofta)
Det e ett probelm. Men nu hinner jag inte skriva mer, andra avenyn börjar nu, KAN INTE MISSAS!
Och jag såg på kanal 5 idag att GG (gossip girl) börjar imorgon igen. YES!!!!!!!!!!
Puss o Kram!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

Du, det är ingen risk att du ramlar på moga, elr jag tror verkligen inte det. Hoppas att jag träffar er då :) ska hålla ögonen öppna :D

Lena50 sa...

Hehe..ja risken finns ju eller att du HÖRS över hela skolan :/ nääää, skoja bara, klart det går bra...se fram mot det med positiv spänning, det är ju kul och ett steg i livet, jag tror du kommer att trivas på Moga!!!!