fredag 23 maj 2008

Kväll...!

Tjabba bloggen, vet ni vad? Idag har jag ätit Sushi (stavas det så?) Lina o Anders kom över och hade med sig det, kanske inte det godaste jag någonsin har ätit... men om man e hungrig så kan man verkligen äta det!
Tindra är här med, hon la sig preicis , hon åt inte sushi, men pommes frites och kött bullar,hon åt riktigt bra, och efter ett litet kinderägg. Jag går inte ut o springer idag, känner att jag inte orkar det, jag e så otroligt tröööööött! Lina o Anders sitter o språkar med kära lilla mami så jag kollar på en film som jag har sätt miljoner gånger, "John Tucker must die", någon annan som har sätt det filmen?
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Hade bra.

Puss



1 kommentar:

Lotta sa...

Så du åt sushi med?? Det är nåt jag aldig kommer utsätta mig för...hehe