onsdag 21 maj 2008

Lite update:)


Hejsan, My här!
Kom precis hem från Emelie, vi hade kul:)
Vio var i moga idag, asså det var verkligen kul, först kom vi dit och lärarna kom aldrig o mötte oss så vi följde efter Marie våran lärare hela tiden.
Vi kom in till skolan och där inne var , miljoner människor kändes det som.
Tillslut hittade Malte, Karl och Oskar sin klass och gick in dit,strax efter hottade Fanny o alla i hennes klass sin lärare, och så var det bara jag o Madde kvar... och Marie och vi hittade inte vår sal, men just då kom Martin ut ur en personal rum o marie gick fram o frågade, han berättade var vi skulle o han sa att han kom lite senare.
När vi hittade äntligen så var det bara killar där o jag o Madde kände oss som ett par fånar-.-
Vi kom in o satte oss men alla tjejer var inte där det var bara jag o Madde, vi fick berätta var vi kom från och vad vi hette och sen berättade vår lärare om sig.
Tillslut kom resten av klassen och satte sig. Vi fick papper och skrev ner vad vi hade för intressen och familj.m.m.
Sen kom 9.E in som skulle visa oss runt. Vi blev indelade i tre olika grupper, jag o Madde kom inte tillsammans, så jag gick där med två 9:or och några som jag inte känner.Fast det var ganska kul o visas runt av dom som verkligen kan skolan.
Sen kom vi in i klassen igen och så berättade 9:orna om lite tips för det kommande tre åren.
Sen gick vi vidare till våran paralell klass o pratade en stund där inne, eller det var lärarna som pratade alla andra satt helt stilla.
Efter det gick vi o åt, jag o Madde fattade inte det nya köket men vi följde strömmen lite grann o det funkade bra, när jag o Madde hade tagit mat stog det två andra tjejer o väntade o frågade om vi skulle sitta, tillslut hittade vi 4 ett bord och åt på 10 min,sen hade vi fri tid i en timma ungefär och vi gick bara runt hela skolan tillsammans med tjejerna vi åt med, dom verkade schyssta.
Tillslut träffade vi Emelie o hennes kompisar och vi gick med dom till simhallen och sen följde dom oss till bussen när vi skulle he´m, helst ville jag inte åka hem, det var ju så himla kul där!
Men inte en enda snygg kille (som jag såg direkt). Ajja får la hoppas att man ser någon sen i höst.
nu kommer snart mamma hem o vi ska äta lite grann:)
Puss

Inga kommentarer: