onsdag 7 maj 2008

Onsdag:)


Hej bloggen:)
Idag har det varit upp till 27 grader och det var såååååååååå sköönt;)
Jag och Madde var nere på Näset rundan och Madde hade med sig fika XD
Vovvarna var med såklart.
Sen kände vi på vattnet, gud så skönt det var, varmt o gott, men jag kände inte för att bada riktigt än, det e ju bara början av Maj.
Nästa Fredag ska vi i 6:an ska vi ha vårat sista disco, Hehe, vi hade ju Tips promenad, men tjänade inte lika mycket.
Idag är det exakt 5 veckor kvar tills vi slutar skolan:o) Min sista dag i Holsljunga! :D
Sen börjar jag Moga, men först ett varmt o skönt sommar lov-.-
Och jag är så himlaarg på dom som gör klasserna till moga :(
Först o främst så var allt försenat i år, ungefär 3 veckor innan vi fick reda på klasserna, elle skulle få reda på klasserna, idag sa Fanny till Marie o klassen att hon hade fått reda på av fotbollslaget att dom som gjorde klasserna hade GLÖMT KALV!!!!!!!!!!!
Alltså får dom göra om klasserna nu igen, och vi skulle ha reda på dom denna veckan ju!
Gud va arg jag blev på det!
Hur kan man bara Glömma några så?!
Nu får dom skynda sig att göra dom , nästa vecka eller veckan där på ska vi åka o hälsa på Moga - med våra framtida klasser!
Jaja, kanske skirver mer ikväll, kommer o kollar iallafall!
Kram till er alla!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

Men jag tror inte att dom behöver göra om alla klasserna för det, jag menar, hur många är dom i Kalv? Typ 3 stycken elr nått, då kan det ju inte vara så svårt att bara ändra lite?

Lotta sa...

Haha, hur kan man glömma en by?? i och för sig en liiiiten by, men ändå. Men jag tror som emelie, tryck in dom stackarna i nån klass bara. Dom kan ju inte vara många.....tråkigt att det strular.