måndag 5 maj 2008

Jajjeässan, nu är allt klart tills imorgon, lite läxor, (Matte o rättstavning, som jag redan kunde)- Okejj kanske inte syns att jag stavar så bra här på datorn men det är för att jag skriver för fort ocj kollar inte upp;P
Haha...
Men nu ska vi inte byta grej här,allt är klart ja, läxor, kläder och packat skolväska, för säkerhets skull så att jag inte glömmer ngt viktigt så jag får utskällnig.
Aa, WHAT EVER!?
Vi hade slöjd idag o jag glömde min slöjdpåse, så jag fingervirkade lite grann, Fanny lärde mig ;) Tack Fanny för det :D
Ja - vad hände mer?!
Nää inget kul för er :)Hehe....
Nu får jaag nog dra mig ut mot den soliga kvällen XD Harry måste ju ut med o göra sina ärenden...
Hehe;P Sen så är det ju 2 1/2 ikväll med i 6:an:) Lite kul o kolla på!Heej då!
Kram på er o sov så gott! <3

Inga kommentarer: