lördag 10 maj 2008

Lördag igen;)


Lördag igen, gud va skönt, denna veckan har inte gått så fort, tyvärr...
Men nu är det helg iallafall:)
Nu för en stund sedan så jag en häst här i byn som gick förbi vårat hus.
Nästa Söndag är det scrappträff som mamma håller i.
Men min papper börjar ta slut nu, jag har ju inte hunnit köpa så mycket eller fått.. haha men mamma lovade att jag kanske skulle få ett papper:P Men sen hatr jag ju kanske ett som man kan andvända, beror på kortet med, temat ska vara SOMMAR.
Passar in nu ju:)
Igår kväll var jag Emma o Madde nere vid stranden , dom två badade, jag fick inte för mamma än, och det var kanska kallt så jag vara bara glad att jag inte gjorde det, istället åkte jag ruschkana;) Men den var otroligt liten.
Ush för det som hände i skolan igår, skolsköterskan kom dit och vi fick ta längd o vikt...hehe.
Men det värsta var att i var i rummet bredvid klassrummet, och det hörs ganska tydligt dit in o hon pratade HÖGT!
Menmen , dom sa iallafall att dom inte hörde;P Haha.
Martie var på gott humör med, efter hon sa ett skämt på morgonen som hon hade läst i tidningen o efter det var hon på skratthunör, hihi.
Nu ska jag nog ära lite frukost med, vi ses:)
kanskekanske skirver mer ikväll, får se det!
Kramsiar!

Inga kommentarer: