lördag 13 juni 2009

Topp tio lista.

Här kommer min top 10 lista:D
Jag hade ångest vad jag skulle välja, men det blev skådespelare:)

Plats 1:


Kirsten Stewart- Twilight (aktuell i New moon)
Robert Pattison- Twilight (aktuell i New moon)

Angelina Jolie- Mr&Mrs SmithAmanda Bynes- She´s the man
Hilary Dyff- Material girl

Bruce Willis (yngre version) - Die hard

Mel Gibson ( också yngre version) Dödligt vapen 1-4

Sarah Jessica Parker- Sex and the city

Zac Efron- High school musical 1-3
Brittany Snow- John Tucker must die
Nu har emelie dissat mig och åkt till Frankrike i 10 dagar.-.-
Iallafall, nu vet ni mina 10 favorit skådespelare. Diggar verkligen dom i toppen, dom är så coola:)
/My

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du menar inte att du tycker bruce wills är en av dom 10 bästa skådespelarna???? Han är ju KASS!!!!!!! Annars var det väl en ok lista:) Jag vill ha en 10 top lista av böcker och musik åxå.....(och då får du bara skriva twingligts en gång!!) Jaaaa, jag vet, det är felstavat!!!!hihi

Lena50 sa...

VAAAA....är inte Robert på 1:a plats.....chock!!!!!!
Men det var en bra lista, BRUCE WILLIS är ju jättebra!!!! Lotta har fel, hehehe...Kram Mamma