lördag 13 juni 2009

13 juni

Hejhej!
Nu har de äntligen slutat regna för en lite stund iallafall. De har ju regnat nonstop här...
Igår var jag i Borås, de blev en del inköp:)
bland annat Converse skor, shorts och hippieband:D hehehe.
Så idag var de städning som gällde :(
Mamma ska gå senare och fira en kompis så ikväll får jag en kväll för mig själv:D

Det känns verkligen inte som sommar lov, de känns som de är helg. Och att jag ska till skolan på måndag, men icke. Jag ska klippa mig och sova över hos farmor:D
Wish me luck med klippningen;)

Ikväll hade jag tänkt (kanske) göra en topp 10-lista med ngt...kanske musik, eller film, böcker?
Ja vi får se:D

/My

http://www.youtube.com/watch?v=jwzeVTSUHgk

- I don´t wanna be

1 kommentar:

Lena50 sa...

Hoppas du får det bästa tänkbara sommarlov!!! Det är DU värd min lilla My!!! Kram