måndag 8 juni 2009

2 dagar

så blir mamma när hon är arg!! - lite läskigt att vara hemma då-.-
två skoldagar till...två skoldagar till....jag står ut!
Sommarlov!!!!!!
Såå sköööööööööööönt ( även om de är högst 17 grader ute nu för tiden)
Idag har de inte hänt så mkt.¨
Vi kollade på den där filmen i skolan, den var bra tycker jag. Lite hemsk i vissa delar, men förövrig helt okej:D

Lämnade in min uppsats idag med. blev rätt nöjd med den. De är min första uppsats någonsin så
de var lite svårt att göra den.
Imorgon då...
mogalunken. Vet inte vad det innebär riktigt, några sammarbetsövningar tror jag. Inte hundra.

Onsdag är det städ...fotbollsmatch. Kommer bli kul och se hur 9orna får spö av lärarna. Hahahaha, nej jag vet inte de kanske blir tvärtom...vemvet:P
nu ska jag läsa lite och kolla lite på film kanske, jag har ju inga läxor på TVÅÅ månader!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahahha...nä när hon börjar se ut så där...du skulle jag springa:) Läskigt!!!!

Lena50 sa...

Skitunge!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alvarligt, jag är väl inte ofta arg!!!????
Men tur att jag ändrar skepnad, när jag blir arg, så du kan fly fältet, hahahahhahaha.....