torsdag 14 maj 2009

Utmaning

Blev utmanad av mamma på detta lilla roliga :)


Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: ketchup, sylt och mjölk;)
Frys: glaaass, bröd , och fiskpinnar
Skafferi: kryddor,ris och mjöl
Handväska: jag har inget i min, jag har allt i min skolväska
Sminkväska: foundation, ögonskugga och mascara
Badrumshylla: håtsnoddar, deodorant och tandkräm
Förråd: en massa skit,jul saker, glas och gosedjur ^^
Hjärna : haha lite av varje, mkt om skolan just nu
Jackficka: busskort, nycklar och skräp
Kryddskåp: Grillkrydda, vitpeppar och salt
Barskåp: öh... jag vet inte riktigt... sprit-.-
Köksbänk: flingor,tidnings hög och kaffebryggare.



Nu ska jag utmana några till:
Hmm...
Lina
och emelie, jag känner inte så många med blogg, men dom två får räcka;)

Inga kommentarer: