söndag 10 maj 2009

400


jag har snart skrivt 400 inlägg:) Haha
detta är mitt 395:e. Höhö!
Jag har ont i ryggen och är bara ...trött.
Men vet ni.... LONDON HERE I COME!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag och mamma ska dra till London tror vi, ska försöka fixa de, visserligen de blir nästa vår, men WHATEVER! De är London baby!!
Jag vill ju så gärna dit.. aah gud vad skojj!
men som sagt, de är ju inget bestämt än:P
Nu är de skola igen, men ingen hel vecka och de är ju underbart- eller jag tror inte de är ngn hel vecka...de kanske de är?- aahh iallafall Mymagnusson goes koll!
Som ni märker har jag koll på ALLT!
Ni kan fråga vad som helst och jag vet de!:D heheheh.
Ha en skön vecka!:D
My

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jisses hur har du hunnit med 400 inlägg?? Det har ju inte ens jag....TJÖTMAJA:)

Jasså, ni ska till London? Då blir det till att spara...Dra in på klädköp, inga mer twighlightböcker bla.....Hmmm....Jag har hört detta förut:)

Jasså du vet allt?? Jag ska nog hitta på en klurig fråga till nästa inlägg......Nåt du får bita i...hihi...

Lena50 sa...

Ja det vore så roligt, att åka till London, hoppas det blir av!!! Det är nästa vecka det är en helgdag :)

emelies blogg sa...

LONDON CALLING