söndag 17 maj 2009

400

japp, detta är mitt 400.e (?) inlägg.

Såg ni på melodifestivalen eller var de nu var igår?
Norge ägde ju ut sverige totalt, de var ju pinsamt! Ush!
Men själva låten tyckte jag om, den var lite gullig:)

Jag sov över med Fanny igår tills idag, mamma var på tjejträff så vi var själva här hemma.
De var jätte skojj:D
Idag skiner solen, undrar vad man ska göra...öh..
Jag skulle på emelies musikal senare ikväll, men nu har mamma blivit sjuk så hon kan inte skjutsa dit mig, så de blir inget med det.

Och btw. så har jag och rebecca skrivit en deckare på svenskan, sjukt bra om jag får säga de själv, haha:)
Vi planerar att bli en deckarduo! Hahahah:)
Fast vi har inte visat den för våran lärare än,jag hoppas hon gillar den:P

Matte prov imorgon-.- vet inte riktigt hur de kommer att gå... bra hoppas jag. Annars händer de inte mkt nästa vecka.
Matte prov och sen från Onsdag- Fredag ska jag sova över på Rebecca, Fanny och Madde.
Kommer bli sjukt kul asså, jag har alltid så skojj med dom. Dom är bäst:)

ha en skön söndag gott folk.
My

1 kommentar:

Lena50 sa...

Grattis till 400 inlägg...kul, alltid kul att läsa dina roliga inlägg!!!