fredag 22 maj 2009

I´M BACK:D

uppe på berget
Utanför våran sovplats:) Rebecca är modellen här;D

Erkänn, gräset ser ut som en ram, men jag satte fokus på gräset och inte på oss, haha;D


Denna bilden är alla i luften, unikt för de är svårt att alla ska vara i luften. Haha:D

fanny och Rebecca:D


Nu är jag hemma igen, och är helt slut. Vi sov ju inte så mkt kan man ju säga, plus att vi var ute rätt sent på kvällarna och sprang runt. Hahaha!:D
iallafall, detta var verkligen lyckat, jag hade svin kul! Vi sov i rebeccas lekstuga- element fanns
där inne- och de var super mysigt, tog en massa bilder, men jag lägger bara ut dessa som ni ser, nu iallafall.
Vad gjorde vi? Öh... i onsdags bara va vi och flamsade, åt och sånt, stängde in oss inne i lekstugan och kollade film och käkade godis, spelade och bara satt och pratade.
Sov knappt ngt den natten, vi somnade vid halv 8 på morgonen och vaknade halv 10... så dagen efter var vi helt slut och vissa (JAG) försökte sova men vissa (MADDE) ville inte sova så hon roade sig med att reta mig, och sjunga och sånt. Tillslut gick min gräns och jag slog henne. HAAHHA! Rebecca med för den delen!:P
Sen var vi ute igen och gick upp på ett berg som heter : *** ***** berget:)
Ni ser en bild där vi sitter uppe på berget, jag är inte med för att jag tog kortet. Men när vi hoppar studsmatta (JAG TRILLADE INTE AV!:D) de var så jäkla skojj, bilden ser ju riktigt rolig ut!
Jaa ni ser ju själva!:D haha iallafall, de var skit kul:D
MATMATMAT! Ha de gött! /My

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

får du hoppa studsmatta nu? <3

Lotta sa...

Åh ni ser ut att ha haft hur kul som helst....fotot där ni är i luften alla är ju riktigt rolig:) Akta ryggen bara!!

Lena50 sa...

Härliga kort, gillar det med gräset i förgrunden..nice :)
Vad roligt ni verkar ha haft, så roligt som bara tjejer kan ha...go girl!!!!!!Kram