tisdag 17 februari 2009

Tjaah!

Tjena !
hur är de?,Bra hoppas jag.
Skidor idag i skolan, jag säger bara:
HAHAHAH! Fan vad de måste ha sätt skojj ut asså, om jag skulle vara våran idrottslärare (som jag tror kan åka skidor) skulle jag flabba ihjäl mig, man bara trillar o trillar!
Men de var så jääkla kul!
hahahahah! Aldrig stått på ngr skidor innan, och jag trillade 2-3 ggr bara så jag e otroligt nöjd.
De roliga var att våran lärare filmade och tog kort på detta!:D

Från de ena till de andra, fick mitt spanska prov idag!
Tänker inte säga resultat, men jag e otrooooooooligt nöjd, med tanke på hur jag trodde de skulle gå.
G trodde jag att jag skulle få, men de blev bättre än så:D
Så här hemma har vi firat med en god middag, och till mig, en chokladpudding! Mamma gillar inte sånna så jag tog den, hon tog en tråkig semla...

Imorgon blir de...( :( tandläkaren, på SO lektionen... fast min lärare vet inte om de än, om han inte läser min blogg, men de tror jag inte ^^
Iallafall, de blir slipning...inte dra ut ngt, eller såå, som tur e!:D

Andra avenyn snart, lite plugg först.
Önska mig lycka till p biologiprovet imorrn!:D

Kram My

1 kommentar:

Lotta sa...

Ett jättegrattis till det braiga resultatet på spanskaprovet....jättekul!!

Och ja det är lite klurigt att åka skidor, men kul:) Fast nu var det läääängesen jag åkte på några så jag skulle säkert trilla måååånga gånger åxå:)