söndag 15 februari 2009

Hej

Nu var alla <3-dag slut och de e söndag...och de innebär--= skola imorgon-.-
Usssh! jag orkar verkligen inte, har haft ett jätte skönt lov, kan de inte vara en vecka längre? Eller vad säger ni?
Igår var jag ju o hjälpte till litegrann med en flytt, men mest passade jag Tindra och Tuva, dom e så söta.
men idag blir de plugg istället, har engelska glosor, biologi prov och en redovisning nu i veckan.
Sen på tisadag får vi reda på våra spanska prov hoppas och tror jag. x)

Sen har jag en till sak att klaga på!
SNÖN! BORT! Jag vill verkligen ha VÅR!

De var de, nu ska jag berätta något kul:D
Katterna slåss. HAHA, Abbe bet Agaton i svansen för att Agaton vifftade på svansen ! HAHA.
Så nu slår Abbe efter honom!

Ajja, vidare till.... GLOSOR!

1 kommentar:

Lotta sa...

Det var jättesnällt att du ville passa barnen igår:)
Och idag är du duktig som läser läxor:)