måndag 16 februari 2009

Somnade!

heej!
En skoldag har gått efter sportlovet, helt okej.
Men måndagar är ju rätt roliga med, men INTE tisadagr, ush vad dom e tråkiga.
Framför allt slöjden direkt på morgonen:(
Sen har vi MT7, spanska ( får nog reda på proven då) och sen idrott.
Och NU kommer de roliga!
Imorgon på idrotten ska vi ....ja, gissa?
Vi ska ut och... åka SKIDOR. haha!
Jag har knappt stått på ett par skidor,bara en gång innan i håckanhult. De gick... aa de kommer jag inte ihåg, men så smidig som jag är borde de ha gått....ja hur ska man uttrycka de ?! DÅLIGT!
Sånnt är jag inte bra på,verkligen inte!

Snart ska vi åka till Lotta för ett sminkparty, så jag måste dammsuga innan, trodde inte klockan var så här mkt, men hon är snart 18.00 .
Måste ha somnat till litegrann nyss, men ajja!
Skriver nog mer imorgon!
Ha de gött, Kram my

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

ååh, kul att åka skidor ju! ;)

Lena50 sa...

Skulle villja sett när du åkte skidor..:D