torsdag 25 september 2008

Snart Fredag:D


Alohaa!

Gissa vad jag har ätit?

Ja just det, pasta:D Klart!

SO provet idag gick la sådär. Vissa grejer kunde jag inte, men dom kunde jag inte plugga in heller. Det var sånnt vi har gjort på lektionerna och jag hann aldirg lära mig det. Så det lämnade jag in utan att fylla i det. Men resten av provet gick nog helt OK kände att det gick rätt bra.

Men sen på måndag kommer.....Matte provet:( Ushushush. Kommer gå PISS!

Men det ska jag inte oroa mig gör nu. Imorgon har jag 150 minuter på mig att plugga in det viktigaste:D

60 minuter matte imorgon, sen har vi 90 min EAT= Egen ansvars tid.

Så det ska nog gå rätt bra(hoppas jag)

Men nu e jag as trött. Har varit det hela dagen, alla måste väll vara trötta på mig eftersom jag har sagt det flera gånger om idag:P

Men jag kan ju inte missa sista delen av "vem kan slå Filip o Fredrik" Dom leder:)

Hoppas dom vinner. Och sen kan man ju inte missa andra avenyn. Hehe.

Vad ska ni göra ikväll? Kanske kolla på det med?!


Nä spanska glosorna väntar på mig. Hejdå!

2 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Häftig bild!!!
Ja matte var inte mitt favvoämne heller.. haha

emelies blogg sa...

EAT = egen arbets tid ;P haha men det e ju näästan samma ^^