lördag 27 september 2008

God morgon:)


Hej. Sovit gott?

det har jag, äntligen soviit uuuut! haha.
Senare idag ska jag o mamma åka till svenljunga för en kattutställning:D Ska bli kul!
Det är kul o bara kolla på kissarna:D
Sen vet jag inte vad vi ska göra, slappa antagligen, har inget bestämt, och det e ju skönt det med.
Eller jo, jag o emelie kanske ska träffas en liten stund ikväll om båda hinner:)
Hon är ju i Borås idag, om ett tag ska nog jag o hon dit tillsammans också men när vet jag inte, kanske på studiedagen nästa vecka? hehe jag vet inte.
Borde snart klä på mig med, vet inte när vi ska åka, men mamma kommer hem snart från jobbet så vi åker väll nästan direkt efter:D

Ha en bra dag!

1 kommentar:

emelies blogg sa...

studiedagen? ååh, det hade ju vart ett bra tillfälle, vi får se lite, jag har ju nämligen inte så mycket pengar :/