tisdag 23 september 2008

Hahaa...


Förlåt för den bilden i förra inlägget..skulle se vad ni skrev;P haha!

Hur har eran dag varit?

Min har varit rätt seg, men ändå rätt rolig. Idrotten gick ganska fort. Vi hade eget ansvar

då och det var jätte kul. Jag, Madde och två andra kompisar spelade tennis... ni vet där vid simhallen?! Där jätte många i moga gick förbi och jag söööööööööööööög! Haha... men jag kan ju skylla på att hon som spelade i det andra laget har spelat tennis i tre år så...;P Haha. Anders kommer om en stund med och ska installera Photoshop så då ska jag nog sitta vid datorn ikväll och greja med den innan " andra avenyn" börjar samt "Vem kan slå filip o fredrik"

Måste vidare nu och plugga lite grann till SO-provet vi har på torsdag. Kommer nog inte gå så bra känner jag. Och btw.. spanska glosorna var rätt så enkla så det funkade bra!
Vi hörs//My

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

gör om någon fin bild på mig då :)

Fanny blogg sa...

Nää, du sööööög inte, i alla fall inte när jag gick förbi :p

Lotta sa...

Min dag har varit jobbig....först det tråkiga jobbet och sen raka vägen hem och till föräldramöte...Har träffat min familj ca 10 minuter idag.....Jaja, livet är tufft.

Bättre bild idag du:) Lycka till med Photoshop:)