torsdag 18 september 2008

(is it a bad thing?)

Hej!

emelie ville att jag skulle skriva ett inlägg, antagligen för att jag laddar upp så lite;P

Men det beror på att jag har ju inget o skriva om. Allt e borta xD Neej såklart inte men det händer inget i mitt liv. Haha. Jo på tal om bloggar, gissa vem som har skaffat sig en? Fanny:)

Lycka till med den:P Nu e snart veckan slut och på lördag ska jag o Emelie sova över. Kul:D vet inte vad vi ska göra,men jag vet vad EMELIE vill göra, men jag vet inte om jag ska säga det;P Hihi. Imorgon har vi spanska glosor så det e nog dags att plugga lite grann nu.

Hadetgött. Glöm inte sista idolavsnittet nu ikväll:P

O jo Fanny, glöm inte att komentera och så har vi väll lunch tillsammans imorgon? tror det.

Hade! Hejdå


2 kommentarer:

Fanny blogg sa...

Ja, vi skulle ha lunch tillsammans men jag vet inte om det går i morron, för våran id skulle flyttas så vi får se när jag ska äta.

emelies blogg sa...

WOW! Fanny har komenterat ett inlägg, herre gud, det trodde jag aaaldrig skulle hända eftersom att hon aaaldrig komenterar min ;)