fredag 19 september 2008

Hej


Hej på er!
Ikväll har jag o mamma hyrt en film direkt från TV:n
tror den hette "imengen me and you" vet inte hur det stavas.
Men är lite avundsjuk på Fanny som är på disco medan jag sitter här o lyssnar på en sorglig låt
(alltså emelie, jag håller med dig, låten är sorglig)
You can let go now daddy.. gud så gulligt. Tycker jag.
Men iallfall, hopppas att du hade kul ikväll Fanny, men slit inte ut dig nu, för imorgon kväll ska du ju sova här så...
Alla vi tre ska visst få plats på min lilla yta i mitt rum;P Men det kan la nog gå.
Nu ska jag gå o lägga mig snart. Är verkligen ur trött.
Btw. Spanska glosorna gick nog bra, dom var ju inte så svåra,men ändå.

Godnatt !
http://www.youtube.com/watch?v=W15vWxVk564

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

vi kommer att ha asskoj i morgon! :D

Lena50 sa...

ja, den låten va så fin, fick tårar i ögonen....
Ni får säkert kul imorn, det brukar ju ni ha...:D
Visst va det smidigt att beställa direkt från Telia....bra film oxå