tisdag 16 september 2008


Gaah! Jag e så uttråkad att jag bara går runt här i lägenheten:P
Jag får göra ett snabbt inlägg, batteriet dör snart.
Vad har ni gjort idag?
Vi slutade tidigt idag så jag har tagit det lugnt här Jag var så otroligt trött när jag kom hem alltså:P
Jag har gjort klart allt nu med så jag har en ledig kväll.
jag har ätit
Dammsugit och har inga läxor. eller jo det har vi fast det var så att jag glömde min nyckel imorse så jag kunde inte komma in i mitt skåp så matte boken ligger där inne. Och det blir nog inget glosförhör på torsdag för MB ka vikeriera så han visste inte om vi skulle ha det ;)
Nä nu måste denna ladda. Vi hörs imorgon:D

1 kommentar:

Lena50 sa...

jaha, så går det, jag brukar ju fråga om du har allt med...och det gillar du inte "tjatiga mamma" hehe kanske bra att ha en sådan ibland....