söndag 25 maj 2008

Utmaning:)

Jag har fått em utmaning av min syster Lotta, dette verkar kul!
Så här kommer mina svar på frågorna......

3 namn jag går under: My, Mysan och myggan

3 saker som skrämmer mig: Getingar (Ush), att göra bort mig i moga, att få gå om 6:an.

3 saker som jag har på mig: t-hirt, shorts och underkläder :P

3 sanningar: Att solen har lyst idag men det har varit kallt (ibland), att jag gillar att sova och att jag hatar matte

3 saker jag verkligen vill ha: en ny mobil, en egen dator(bärbar) och att jag VILL ut o jogga o gör deet inte bara för att jag måste...

Nu ska jag då skicka visare denna, jaha.. det blir svårt för att jag inte känner inte många som har blogg, XD
Men jag skickar till :
Emelie :)
för ni andra som jag tänkte skicka till har ju redan svarat hehe, men jag skickar till er med, men ni behöver inte svara! Haha!

1 kommentar:

Lotta sa...

Kul att läsa....hade faktiskt ingen aning om att du kallades för myggan...hehe...Det ska jag nog börja kalla dig:)