onsdag 28 maj 2008

Liseberg imorgon:)


Gokväll:)
Nu sitter jag här o väntar på att det ska bli Torsdag, Vis ka ju till Liseberg imorgon.
PIP vad kul det kommer att bli, alla 6:or ska gå Gasten, tsm:) Haha, längtar!
Nä nu får det vara TORSDAG!
Men annars idag ahr det inte hänt så mkt, skola, hem till Lakris, hem o gick ut med Harry i en timma med Madde. Och sen kollade jag på en film o gick Till Emelie;)
Grey´s anatomy, håller på nu, det är riktigt bra!
Men nu ská jag snart lägga mig så det blir morgon snart:)
Puss på er

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, vad kul med liseberg.......inte alls avis. Jag sitter MYCKET hellre på mitt "roliga" jobb....eller kanske inte:)

Hoppas ni får en fantastiskt rolig dag:)
Kram syrran

Lena50 sa...

Ja, nu är det roliga över, MEN du kommer att bära med dig detta som ett roligt minne, länge, länge, lite vemodigt att bryta upp från eran härliga klass...men nya vänner väntar, men man ska aldrig glömma, dom vänner man haft...det finns ju chans att umgås med dom även sen....för jag förstår att ni hade hur roligt som helst på Liseberg :D