torsdag 15 maj 2008

Tjena


Tjolla hopp!
Nu gick Fanny hem, vi har gjort läxor lite grann och kollat på film och snart ska jag mamma Joakim o taina ut o gå en sväng, direkt efter ska jag o Madde ut o gå en liten runda med Vovvarna, kanske ner till sjön.
om 6 Dagar ska vi till moga och hälsa på, är nervös redan, då ska man träffa sin nya klass o lärare, (xtremt nerviiiis) men det ska nog gå bra, jag har ju Madde iallafall, men Jag o Fanny kom på idag attvi inte har en ENDA lektion tillsammans, hoppas någon håltimma iallafall.
Hon kom i 7b jag i 7f.
7F... hehe:P
imorgon är det dags för discot:) Men det kommer nog inte komma så många eftersom det är så fint väder o så. Men vi får nog hoppas;)
Sen om två veckor åker vi till LISEBERG:) *PIP* vad kul;P Jag o Fanny,Malte och Oskar ska åka flumriden elr hur det nu stavas;P Klart ska vi köpa det otroligt coola kortet:) (det kommer ju så klart bli as snygg:P) Haha NOT!
Nu ska jag gå ha en fortastt rolig o skön dag:)
Puss o Kraam

Inga kommentarer: