söndag 11 maj 2008

Hoppat idag:)

Hejsan Bloggen:)

Idag så var hela familjen samlad hos Lotta o Gunnar:)
Vi hade kul, mamma hade bakat muffins, Yummi:P
Sen hoppade vi ganska mkt med, först jag o Tindra, sen Jag o Lina och sist jag o Tuva, GUD va kul det va:)
Jag o Emelie, Dennis sov i tält från igår tills idag, det var kul.
Först på kvällen var det lagom varmt, efter det senare på morgonen typ halv 7 eller ngt, var det ganska kallt, men efter en timma var det som en bastu...
Jag fick ont i min rygg igen nu, *PIP*
Det är nog bara för att senast jag hade det så gick det nog inte riktigt över då, och nu när jag har hoppat studsammta så himla mkt idag både hos Lotta o Gunnar och Emelie... Hoppas att det hinner gå över tills imorgon. ANDRA AVENYN OM 5 MIN:)
Hade gött, Kraam

Inga kommentarer: