onsdag 14 maj 2008

Gekås:)

Ja, som ni såg i förra inlägget så har vi fått klasserna.
Nu har jag sätt vissa av dom som jag ska gå med, ganska okej.
Men efter inlägget åkte jag Emma, Ida och Madde till Gekås och handlade till discot på Fredag, och såklart lite kläder:)
Jag köpte:

godis:)
En ceris/rosa tröja (ganska snygg om jag får säga det)
Fotofix så att Fanny kan scrappa:)
Loka back
Diadem, det behövde jag verkligen.
ett ganska gulligt alfabet till Scrappbooking
en keps
och ett var vita tight till min examensklänning

Sen var det inte så mkt mer,vi hade kul och Emma köpte en skiit snygg kläning till Examen.
Men jag är Nöjd med min, den e verkligen UR snygg:)
Lotta hittade den på Gina tricot när vi var där:)Tack för det, jag älskar färgen på den , underbar.
Men just nu är vår data helt jäkla....
Ja, det går iallafall inte att ladda ner bilder på det så ni får inte se klänningen än.

Tillbaka till Gery´s anatomy.

Puss o Kram

1 kommentar:

Lotta sa...

Mmm, visst var det en läcker klänning. Du kommer ha den snyggaste klänningen helt klart:) Ha så roligt på discot:)